SEMINÁŔ SE USKUTEČNÍ PO NAPLNĚNÍ MIN. 10 ÚČASTNÍKÚ dle dohody
Základní témata semináře jsou:
Co je to kvalita ve službách a jak ji udržovat
5 zásad péče o kvalitu!
Jednání s nespokojeným zákazníkem
Práce se stížnostmi
Vize a jak ji napsat
Procesy služeb ve firmě
Certifikační systém ČSKS - podmínky certifikace.
Seminář a certifikace jsou nyní, plně hrazeny Ministerstvem pro místní rozvoj.
Pro účast je nutné se pod IČ zaregistrovat na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., do předmětu uveďte prosím heslo CERTIFIKACE..
Obecně platí, že jedno IČ může mít jednoho trenéra, respektive jedna provozovna jeden trenér.
Podrobnější informace dne 20.11.v 18:00hod na setkání VH MAS POLABÍ v sále Kina v Lysé nad Labem.
- Podrobnosti
- Napsal Milada Čásloavková
- Kategorie: MAS informuje
- Zveřejněno: 6. listopad 2014
- Zobrazení: 3408